REZULTATELE

N.E.W.S™

Date colectate de noi in organizatii la nivel global:

77%

dintre angajati:

"nu suntem implicati in proiectele organizatiei 

nostre si ne simtim deconectati de

obiective."

73%

dintre echipe: 

"am suferit din cauza haosului. Prioritatile nu au fost clare, lucrurile importante nu au fost subliniate."

80%

din organizatii: 

"nu am condus  schimbarea si gestionarea procesului de dezvoltare in functie de perspectivele angajatilor."

82%

dintre organizatii: 

"nu am avut rezultate bune din cauza necorelarii indicatorilor de baza a lipsei distincte de sinergie."

Programele N.E.W.S.™ contin etape de analiza initiala si monitorizare post-implementare, ce ofera observatii interesante si puternice asupra evolutiei mediului organizational al companiilor implicate.

Prin implementarea procesului de navigatie, situatia organizatiilor si echipelor se modifica semnificativ, pe diverse axe si mai multi parametri. Cele mai importante dintre schimbari sunt prezentate in infograficul urmator:

Rezultate obtinute in organizatii dupa implementarea solutiilor de navigare

+84%
+90%
+100%
+130%
+138%

Imbunatatirea

executiei

organizationale

Cresterea

functionalitatii

organizationale

Cresterea 

capacitatii de

livrare a echipei

Alinierea strategica

a organizatiei si

echipelor

Claritatea viziunii

si a directiei

organizatiei

Multitudinea de schimbari cu care ne confruntam astazi, nivelul ridicat de mobilitate a fortei de munca si instabilitatea economica in crestere, sunt tendinte care au un impact de franare a dezvoltarii, pentru multi angajati si organizatii.

Oamenii sunt adesea mai putin imputerniciti, mai putin implicati, mai putin legati de strategia de crestere a organizatiei lor si in consecinta lucreaza cu un focus scazut, obtinand rezultate sub nivelul de excelenta.

Navigarea este un concept nou la locul de munca, care faciliteaza abordarea de jos in sus in organizatii, generand rezultate deosebite prin aliniere, implicare si imputernicire.

 

N.E.W.S.™ Coaching and Training a realizat cercetari pe termen

lung cu privire la impactul procesului de navigare; datele au fost

colectate de la 500 de manageri din 10 industrii in 12 tari, pe o

perioada de 10 ani.

 

Angajatii participanti au contribuit la evaluare utilizand chestionarul

N.E.W.S.™ inainte si dupa proces. O comparatie a datelor colectate

din cele doua evaluari a indicat rezultate pozitive sau deosebit de pozitive ale implementarii. Surpriza placuta, scorul organizational general s-a imbunatatit in medie cu 92% fata de scorul de evaluare inainte de navigatie,  argumentand pentru aplicarea acestei metodologii in rezolvarea unora dintre cele mai profunde probleme la locul de munca, sau pentru atingerea unor zone de oportunitate deosebita.

                                                                 

Prin abordarea unui proces structurat inovativ, pozitionarea oamenilor in cadrul organizatiilor care se confrunta cu schimbari, toate dimensiunile individuale, si de echipa, pot fi schimbate si imbunatatite semnificativ: