top of page

REZULTATELE

N.E.W.S™

Date initiale colectate de noi in organizatii, la nivel global:

77%

dintre angajati:

"nu suntem implicati in proiectele organizatiei 

nostre si ne simtim deconectati de

obiective."

73%

dintre echipe: 

"am suferit din cauza haosului. Prioritatile nu au fost clare, lucrurile importante nu au fost subliniate."

80%

din organizatii: 

"nu am condus  schimbarea si gestionarea procesului de dezvoltare in functie de perspectivele angajatilor."

82%

dintre organizatii: 

"nu am avut rezultate bune din cauza necorelarii  indicatorilor de baza, a lipsei de sinergie."

Programele N.E.W.S.™ contin etape de analiza initiala si monitorizare post-implementare, ce ofera observatii valoroase asupra evolutiei mediului organizational al companiilor implicate.

Prin implementarea procesului de navigatie, situatia organizatiilor si echipelor se modifica semnificativ, pe diverse axe si mai multi parametri, generand o crestere semnificativa a performantei.

Multitudinea de schimbari cu care ne confruntam astazi, nivelul ridicat de mobilitate a fortei de munca si instabilitatea economica in crestere, sunt tendinte care au un impact de franare a dezvoltarii, pentru multi angajati si organizatii.

Oamenii sunt adesea mai putin imputerniciti, mai putin implicati, mai putin legati de strategia de crestere a organizatiei lor; lucreaza cu un focus scazut, obtinand cel mai adesea rezultate sub nivelul de excelenta.

Navigarea este un concept nou la locul de munca, care faciliteaza abordarea de jos in sus in organizatii, generand rezultate deosebite prin aliniere, implicare si imputernicire.

 

N.E.W.S.™ Coaching and Training a realizat cercetari

pe termen lung cu privire la impactul procesului de navigare; 

datele au fost colectate de la 500 de manageri de top si de

din mijloc din 9 industrii, in 12 tari, pe o perioada de 10 ani.

 

Angajatii participanti au contribuit la evaluare utilizand chestionarul

N.E.W.S.™ inainte si dupa proces. O comparatie a datelor colectate

din cele doua evaluari a indicat rezultate pozitive sau deosebit de pozitive ale implementarii.

 

Scorul organizational general s-a imbunatatit in medie cu 92% fata de scorul de evaluare inainte de navigatie!! 

O dovada clara ca aplicarea acestei metodologii rezolva unele dintre cele mai profunde probleme la locul de munca,

sau inlesneste atingerea de catre organizatii si echipe a unor zone de oportunitate deosebita.

                                                                 

Prin abordarea unui proces structurat inovativ, pozitionarea oamenilor in cadrul organizatiilor care se confrunta cu schimbari, toate dimensiunile individuale, si de echipa, pot fi schimbate si imbunatatite semnificativ:

employee-satisfaction_1441612457.jpeg

Rezultate obtinute in organizatii dupa implementarea solutiilor de navigare

Capture.JPG
bottom of page